ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка (нова редакція)

Кваліфікація: Бакалавр фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2023 р.)

РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

 

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «КІБЕРСПОРТ (ESPORTS)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка (зі змінами)

Кваліфікація: Магістр з фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2023 р.)

РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» другого (магістерського) рівня вищої освіти

 
НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
РОБОЧІ ПРОГРАМИ
Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2025-2026 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій
Ступінь вищої освіти – бакалавр
Обов’язкові компоненти
Назва дисципліни Код Спеціальність Кредити
Інформатика та інформаційні технології у фізичній культурі ОК.ЦС 30 014.11 4
Вища математика для менеджерів (базовий рівень) ОК. ЦС 6 D3 3
Комп'ютерна техніка ОК. ЦС 6 А4 3
Основи науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури ОК. ЦС 24 014.11 3
Загальна теорія кіберспорту ОК. КС 1 А7 3
Інформатика і інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті ОК. ЦС 28 017 3
Комп'ютерна техніка ОК. ЦС 7 А7 3
Курсова робота з дисципліни «Організація тренувального процесу в кіберспорті» ОК. КС 5 017 3
Організація тренувального процесу в кіберспорті ОК. КС 35 017 3
Основи науково-дослідної роботи ОК. ЦС 22 017 3
Основи тренерської діяльності в кіберспорті ОК. КС 2 017 3
Практика за профілем майбутньої професії ОК. КС 7 017 3
Професійно-орієнтована практика ОК. КС 6 017 3
Кіберспорт ОК. КС 4 017 3
Комп'ютерні технології та основи науково-дослідної роботи у хореографії ОК. ЦС 2 017 3
Комп'ютерні технології та основи науково-дослідної роботи у хореографії ОК. ЦС 2 В6, 024 3
Комп'ютерна техніка та методи математичної статистики ОК. ЦС 12 І7 3
Сучасні інформаційні технології ОК. ЦС 5 D3 3
Основи медичної статистики та медична інформатика ОК. ЦС 25 229 3
Системне адміністрування медичних баз даних ОК. ЦС 47 229 3
Вибіркові компоненти
Інноваційні технології в практиці фізичного виховання і спорту ВД 26 А4, А7, 014, 017 3
Інноваційні технології у практиці мистецтвознавства ВД 27 В6, 024 3
Кваліфікаційна дипломна робота ВД 28 017 1
Комп'ютерні засоби аналізу даних ВД 29 D3, 073 3
Оптимізаційні методи управління ВД 30 D3, 073 3
Основи стрімінгу ВД 31 А7, 017 3
Практикум з тренерської діяльності в кіберспорті ВД 32 А7, 017 3
Практикум з цифрового маркетингу та електронної комерції ВД 33 D3, 073 3
Практикум з основ стратегії і тактики в кіберспорті ВД 34 А7, 017 3
Практикум з використання VR/AR-технологій ВД 35 А4, А7, В6 3
Практикум з використання VR/AR-технологій ВД 35 А4, А7, В6, 014, 017, 024 3
Практикум з кіберспорту ВД 36 А7, 017 3
Практикум з основ кіберспорту ВД 37 А7, 017 3
Практикум з основ маркетингу в кіберспорті ВД 38 А7, 017 3
Практикум зі спортивних симуляторів ВД 39 А7, 017 3
Практикум зі спортивного удосконалення в кіберспорті ВД 40 А7, 017 3
Практикум зі спортивної майстерності в кіберспорті ВД 41 А7, 017 3
Тренажерне обладнання в спортивній та оздоровчій діяльності ВД 42 А4, А7, В6, 014, 017, 024 3
Ступінь вищої освіти – магістр
Обов’язкові компоненти
Назва дисципліни Код Спеціальність Кредити
Інформаційні та інтерактивні технології у фітнесі та велнесі ОК.Ф 7 А7 3
Інформаційні технології в кіберспорті (esports) ОК.КС 1 А7 3
Інформаційні технології у науковій діяльності у фізичній культурі ОК.ФВ 6 А7 3
Кваліфікаційна робота ОК.ЦС 6 А7 3
Методологія наукових досліджень та аналітика у кіберспорті (esports) ОК.КС 9 А7 3
Науково-дослідна практика ОК.ЦС 5 017 3
Науково-педагогічна практика ОК.ЦС 4 017 3
Основи програмування, створення програмного забезпечення та побудова комп’ютерних систем ОК.КС 4 А7 3
Система підготовки та змагань в кіберспорті (esports) ОК.КС 2 А7 3
Стратегія та тактика професійного геймінгу ОК.КС 5 А7 3
Теорія комп’ютерного геймінгу ОК.КС 3 А7 3
Інформаційні технології у науковій діяльності в галузі біології ОК 1 E9 3
Інформаційні технології у науковій діяльності з фізичної терапії та ерготерапії ОК.ЦС 3 I7 3
Інформаційно-комунікативні технології у професійній діяльності ОК.ЦС 14 B6, А7 3
Методологія наукових досліджень ОК.ЦС 2 B6, А7 3
Вибіркові компоненти
VR/AR-технології в кіберспорті ВД 43 А7 3
Аналіз і обробка даних наукових досліджень в сфері фізичної культури і спорту ВД 44 А7 3
Інноваційні технології в кіберспорті ВД 45 А7 3
Інформаційні технології у системі підготовки спортсменів ВД 46 А7 3
Маркетинг ігор ВД 47 А7 3
ПІАР та журналістика в кіберспорті (esports) ВД 48 А7 3
Практикум з цифрового маркетингу та електронної комерції у кіберспорті ВД 49 А7 3
Стримінг та коментування в кіберспорті ВД 50 А7 3
Сучасні Інформаційно-комунікаційні та цифрові технології в спорті та фізичній культурі ВД 51 А7 3
Теорія і методика підготовки в кіберспорті (esports) ВД 52 А7 3
Технології розробки комп’ютерних ігор ВД 53 А7 3
Технологія проектування персональних та командних тренувальних програм у кіберспорті ВД 54 А7 3
Ступінь вищої освіти – доктор філософії
Обов’язкові компоненти
Назва дисципліни Код Спеціальність Кредити
Цифрова культура науковця ОК.4 А7 3
Патентно-ліцензійний пошук в науковій діяльності ОК.5 А7 3
Науково-педагогічна практика ОК.6 А7 3
Дослідницька практика ОК.7 А7 3
Кваліфікаційна наукова робота ОК.10 А7 3
Вибіркові компоненти
Патентно-ліцензійний пошук ВК.PhD.13 E9 3
Патентно-ліцензійний пошук ВК.PhD.13 I7 3
Бібліометрика сучасної науки ВК.PhD.5 E9 3
Бібліометрика сучасної науки ВК.PhD.5 I7 3
Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2024-2025 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій

Перелік компонентів освітніх програм, що закріплюються за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій Національного університету фізичного виховання і спорту України на 2024-2025 навчальний рік

Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2023-2024 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій

Перелік компонентів освітніх програм, що закріплюються за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій Національного університету фізичного виховання і спорту України на 2023-2024 навчальний рік

ЗАГАЛЬНОУНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
Вибіркові дисципліни кафедри кіберспорту та інформаційних технологій

Читайте також

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

rectorat@uni-sport.edu.ua

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

pk@uni-sport.edu.ua

МОВА САЙТУ

© 2025 Національний університет фізичного виховання і спорту України